infolaw

Η online διαφήμιση αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες της οικονομίας του διαδικτύου.Λίγες είναι, πλέον, οι υπηρεσίες που παρέχονται μέσω διαδικτύου (ενημερωτικές ιστοσελίδες, μηχανές αναζήτησης και μέσα κοινωνικής δικτύωσης) που δεν στηρίζουν τα επιχειρηματικά τους μοντέλα στην προσέλκυση μεγάλου αριθμού χρηστών, η οποία αυτόματα σημαίνει και την προσέλκυση υπηρεσιών διαφήμισης.

Οι υπηρεσίες online διαφήμισης αποτελούν μία αγορά δισεκατομμυρίων ευρώ, η οποία τροφοδοτεί, σε μεγάλο βαθμό, την παροχή χωρίς οικονομικό αντάλλαγμα μιας σειράς υπηρεσιών και, ως αντάλλαγμα, χρειάζεται τα δεδομένα που παράγονται από τους χρήστες για να μπορεί να απευθύνεται σε αυτούς με εξατομικευμένα χαρακτηριστικά και μηνύματα. Για τους λόγους αυτούς η online διαφήμιση εγείρει σύνθετα ζητήματα που αφορούν αφενός θεσμικές πολιτειακές λειτουργίες, όπως η πολιτική δράση και οι εκλογικές διαδικασίες, και αφετέρου την προστασία των προσωπικών δεδομένων, τα δικαιώματα των καταναλωτών αλλά και τον ανταγωνισμό μεταξύ των επιχειρήσεων, στοιχεία που επηρεάζουν και κατανέμουν και την ισχύ διαφημιστών και διαφημιζόμενων.

Στο πλαίσιο αυτών των κρίσιμων ζητημάτων, το Lawspot, η ELSA Greece, η Athens Legal Tech και η Ένωση για την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων και Ιδιωτικότητας συνδιοργανώνουν φέτος το InfoLaw Conference 2021 με γενική θεματική «Δεδομένα, Online διαφήμιση και ψηφιακή οικονομία».

Το Συνέδριο θα πλαισιωθεί από καταξιωμένους ομιλητές με στόχο να παρέχει μία σφαιρική εικόνα για τα νομικά και ηθικά ζητήματα από τις σύγχρονες μορφές online διαφήμισης και το ρόλο των δεδομένων στην οικονομία του διαδικτύου.

Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί μέσω διαδικτύου (Zoom) την Παρασκευή 12 και το Σάββατο 13 Μαρτίου 2021. Τις δύο αυτές ημέρες θα λάβουν χώρα τρεις συνεδρίες για την ανάλυση των σχετικών θεματικών, ενώ το συνέδριο θα ολοκληρωθεί με ένα σεμινάριο με θέμα “Δημόσια υγεία και ηλεκτρονικές εφαρμογές”.

Η συμμετοχή στο συνέδριο είναι δωρεάν.